- Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари- гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
- Товар, який має візуальні дефекти (Обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефекту, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:
- довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності.
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль.
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля.
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом.
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі в результаті ДТП, неграммотной її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
- установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт;
- Запасні частини, для яких при встановленні потрібні додаткові комплекти. Наприклад, стояки амортизаторів. Без встановлення пилозахисного комплекту (пильнички й відбійники) і верхніх опор, якщо вони не передбачені інструкцією, гарантія на одні амортизатори не поширюється!
- Повернення з інших причин можливий при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка при підборі товару.
- різночитання технічної документації.
- помилка складу при відборі Вашого товару.
- брак виробника.
- Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
Вимоги до поверненню товару:
- товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення.
- упаковка не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженою.
- Гарантійний термін на необумовлені в п.1 товари становить мінімум 30 календарних днів або більше, в залежності від типу товару.
Умови повернення в випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за вийнятком браку):
якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі.